خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دفاع مقدس:

دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشوراست

یکی از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۲۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ محمدرضا غلامی‌پاک در مراسم یادواره شهدای رزن به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اندیشه این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به جمله صدام به ایران به کمک 46 کشور افزود: استکبار جهانی توطئه‌های بسیاری را از جمله طبس و اختلاف قومیتی وغیره برای نابودی انقلاب اسلامی انجام داد اما موفق نشد تا اینکه جنگ را از طریق صدام آغاز کرد و صدام در حمله به ایران می‌خواست طی یک هفته انقلاب اسلامی را نابود کند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد: انقلاب اسلامی مختص به کشور ما ایران نیست بلکه این انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و نقش مادران در این سال‌ها پرداخت و افزود: معامله با خدا معامله ارزشمندی است و شهدا و مادران شهدا با خداوند معامله کرده‌اند.

غلامی‌پاک ضمن گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم شهید «محسن حججی» اظهار داشت: این شهید والامقام همانند امام حسین(ع) جان خود را در راه اسلام فدا کرد و با صلابت و استواری خود را فدای اسلام کرد.

وی با بیان اینکه جنگ ما هنوز تمام نشده است، گفت: از زمان خلقت انسان جنگ بین حق و باطل وجود داشته است و امروز نیز شکل جنگ تغییر یافته است و با تهاجم فرهنگی دشمن ادامه دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات