فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان:

آسایش زندگی امروز حاصل ایثار و جان فشانی رزمندگان است

بوشهرـ به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با امام جمعه شهر برازجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروز در کمال امنیت و آسایش زندگی می کنیم حاصل ایثار و جان فشانی همین رزمندگان و بسیجیان بوده است.

سهنگ نعمت الله غلامپور در ادامه صحبت ها خود بیان داشت: جنگ تحمیلی نماد و یادآور رشادت های وافر رزمندگان می باشد و این رشادت ها تا کنون نیز ادامه دارد که مدافعان حرم نمادی از این رشادت های هستند.

در ادامه امام جمعه شهر برازجان اظهار داشت:  در جنگ هشت ساله به چشم دیدیم که جوانان و رزمندگان ما، چطور برای به شهادت رسیدن از هم سبقت می گرفتند، برای رفتن به خط مقدم چطور از هم سبقت می گرفتند، و اینها چیزی جزء تقوا و اخلاص عمل نیست.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه، نگاه ما باید نگاهی جهانی بوده و اسلام و بینش و اهداف آن را به سراسر جهان انتشار دهیم گفت: علیرغم هجمه های فرهنگی شدید علیه اسلام و شیعه، جوانان و بسیجیان ما در همه عرصه ها ی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی خوش درخشیده اند.

وی یادآور شد: مصداق بارز ناصرین دین، همین پاسداران و بسیجیان و رزمندگان هستند و  در هشت سال دفاع مقدس، جوان ما با علم به این که می داند جانش را از دست خواهد داد به مقابله با دشمن می رود و این یکی از بزرگترین شاخصه های مومنین واقعی است.

ارسال نظرات