خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

حفظ روحیه انقلابی و جهادی دفاع مقدس لازمه پیروزی در تهاجم فرهنگی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر این روحیه انقلابی و جهادی زمان دفاع مقدس را حفظ کنیم در تمام عرصه‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی گسترده علیه ارزش‌های اسلام و نظام، فعالیت‌‎های‌ اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بدون تردید پیروز میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۹۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

حفظ روحیه انقلابی و جهادی دفاع مقدس لازمه پیروزی در مقابله با تهاجم فرهنگیحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند، ضمن گرامیداشت سالروز شکسته شدن حصر آبادان اظهار داشت: شکسته شدن حصر آبادان در مهر ماه سال 1360 با رمز «یا ثامن الائمه(ع)» از طرف نیروهای جان بر کف سپاه اسلام انجام گرفت.

وی گفت: در مهر ماه سال 60 به دستور و فرمان امام خمینی (ره) به سپاه و ارتش و بسیج که فرمودند «حصر آبادان باید شکسته شود»؛ آن هم زمانی که بنی صدر ملعون از فرماندهی کل قوا عزل شده بود، نیروهای انقلابی با لشکر زرهی عراق که حدود 5 هزار نفر با ۵۰۰ عدد تانک بودند و این لشکر چندین برابر رزمندگان ما بود، وارد عملیات شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: رزمندگان جبهه حق با توکل به خدا، روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، مقاومت و ایستادگی و ایمان به وعده های الهی که می‌توان در برابر تمام قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند، ایستادند و زیر بار ذلت نرفتند و از منافع ملی و دینی عدول نکردند.

وی تصریح کرد: اگر این روحیه انقلابی و جهادی زمان دفاع مقدس را حفظ کنیم در تمام عرصه‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی گسترده علیه ارزش‌های اسلام و نظام، فعالیت‌‎های‌ اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بدون تردید پیروز میدان خواهیم بود.

شیرزادی خاطرنشان کرد: امروز نیز با وجود جوانان انقلابی همچون یاران و همسنگران و سربازان شهید «حسن باقری» که جوان شجاع و فرماندهی لایق و قوی بود می‌توان بر تمام مشکلات فائق آمد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات