سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای حل مشکلات و خدمت به مردم همواره رو به جلو حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۵۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر امنیت و عزت امروزی کشورمان در سایه خون شهیدان والامقام انقلاب اسلامی به دست آمده که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ماست و باید همیشه قدردان این رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها باشیم.

وی افزود: نباید شرایط گونه‌ای باشد که شرمنده خون شهدا شویم و رمز موفقیت در این زمینه خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنان است که باید در این زمینه همگان هوشیاری و آگاهی داشته و گام‌های اساسی و هدفمند در این زمینه برداریم چرا که برخی فقط با زیرسئوال بردن نهضت انقلاب اسلامی می‌خواهند نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

فرمانده‌‌ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش گفت: هفته دفاع مقدس و ایام محرم نقاط مشترکی دارند و جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نهضت حسینی است که به همین منظور به پیروزی دست یافته است.

بابازاده بیان کرد:  عزاداری مردم اردبیل زبانزد عام و خاص است که به همین منظور برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس همراه با برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و عاشورا باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های گذشته در نظر گرفته شده که امیدواریم در این زمینه مسئولان و متولیان اجرایی مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

باید برای حل مشکلات و خدمت به مردم همواره رو به جلو حرکت کنیم

وی تصریح کرد: اخلاص، صفا و صمیمیت در جوانانی چون شهید علی سیفی موج می‌زد و به همین دلیل برما واجب است تا با بهره‌گیری از فرصت‌های فراهم شده ویژگی‌های بارز شهدا را در خود تقویت کنیم و به تمامی اهداف مورد نظر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد:  اگر ما عملکرد گذشتگان به ویژه شهدا را بررسی نکنیم، به طور حتم آینده‌ای در اختیار جوانان این کشور نخواهد بود و به همین منظور نیاز است که تلاش کنیم سرعت پیشرفت و استقلالمان را افزایش داده و برای حل مشکلات و خدمت به مردم همواره رو به جلو حرکت کنیم.

ارسال نظرات