بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه حضرت رقیه (س)شهرستان جم برگزار شد

بوشهر، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای پایگاه حضرت رقیه (س) روستای بهارستان با محوریت شهیده مرجان ناز قلچی در حسینیه صاحب الزمان (عج) این روستا جم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۸۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت الاسلام کاظمی عصر دیروزدر این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، شهدا نقش اول صحنه های عاشقی را بر عهده گرفتند، گفت: شهدا در میدان عاشقی با خدا با طنازی هنرنمایی کردند و خداوند نیز نقش اول فیلم انقلاب را به آنها سپرد.

کاظمی با بیان اینکه نقش زنان در جنگ بسیار سازنده بوده است و نقشی که زنان در دفاع مقدس ایفا کرده اند بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: نقش بانوان در دفاع مقدس به دو قسمت تقسیم می شود یکی بطور مستقیم حضور در جنگ و دیگری به طور غیر مستقیم و در صحنه های مختلف دیگر و اگر حمایت و نقش بانوان نبود ما در جنگ پیروز نمی شدیم. 

وی خطاب به زنان ایثارگر حاظر در مراسم گفت: خود سازی مقدمه حضور در جامعه است و شما در حوزه خود سازی چنان قوی هستید که توانایی ایثار در راه خدا را پیدا کرده اید و امروز ما باید بعنوان پاسدار خون شهدا و با تربیت فرزندان مومن و متدین از ارزشهای والای شهدا و امام راحل دفاع کنیم و جلوی تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم. 

وی با اشاره به پنهان ماندن نقش زنان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تنها راه برطرف شدن این مشکل تبیین بیشتر نقش این قشر تاثیرگذار توسط خود زنان است.

گفتنی است این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری(س) شهرستان جم و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) روستای بهارستان برگزار شد.

انتهای خبر/.

 

ارسال نظرات