نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی افتتاح شد

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ومسئولین ادارات ونهادهای دولتی ، معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۴۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی غضنفری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 8غرفه در بخش‌های مختلف فرهنگی، دستاوردها و فعالیت‌های بسیج شهرستان با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های این سازمان برپا شده است.

وی افزود: شهداء، ایثارگران و رزمندگان 8سال دفاع مقدس حق بزرگی برگردن همه ما دارند چرا که این امنیت و آسایش را مرهون مجاهدت‌های این عزیران هستیم و کمترین کاری که امروز ما می‌توانیم برای ارج نهادن به مقام شامخ آن‌ها انجام دهیم برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها می‌باشد.

غضنفری تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار وشهادت توسط رزمندگان و ایثارگران از هر طریق ممکن به نسل حال و آینده نیز انتقال داده شود تا آنان بدانند این امنیت به‌راحتی به دست نیامده است و برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند گوشه‌ای از مجاهدت‌های آن دوران را به این نسل منتقل کند.

غضنفری در پایان یادآورشد: این نمایشگاه به مدت 7روز برای بازدید عموم دایر می‌باشد،  غرفه‌های این نمایشگاه شامل دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های گردان امام حسین(ع)، حوزه‌های مقاومت شهری، بسیج اصناف، بسیج سازندگی، بسیج هنرمندان و بسیج خواهران و همچنین نمایش عکس شهداء، ایستگاه مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس و نقاشی کودکان، عفاف حجاب و عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی می‌باشد.  

 

ارسال نظرات