در دومین روز از هفته دف مقدس با حضور فرماندار امام جمعه فرمانده سپاه و جمعی از مسولان شهرستان دو پایگاه علمی در مهران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آیین افتتاح این پایگاه ها سرگرد روح الله جاویدان گفت:بواسطه نخبه پروري و علم اندوزي جوانان دو پایگاه محرم و ام البنین امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد : درشهرستان مهران با وجود مجموعه جوانان، اساتيد، فرهنگيان و آحاد مردم که در زمينه علمي صاحب فکر و تفکر هستند بستري جهت پيشرفتهاي علمي فراهم شده است.

وی افزود: منظور اصلي ايجاد اين پايگاه علمي ايجاد حلقه هاي تربيتي و نخبگي در سطح پايگاههاي محلات و مساجد و ايجاد ظرفيت هاي نو بواسطه فعاليت هاي علمي در جذب حداکثري و جذب، سازماندهي و بهره گيري از ظرفيت هاي نخبگان بسيج محلات است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران گفت: توسعه ابتکارات، اختراعات و نوآوري در بين آحاد مردم بويژه بسيجيان مصاديق فعاليت هاي علمي، آموزش، مشاوره و توانمندسازي تحصيلي، علمي، آموزشي، مهارتي، برگزاري جشنواره ها، همايش ها و بازديدهاي و نشست هاي علمي که در آينده در شهرستان بواسطه اين پايگاه علمي خواهيم داشت. سرگرد جاویدان در ادامه اظهار کرد: در بخشي از سند چشم انداز پايگاه مقاومت بسيج آمده، پايگاه محله مجموعه اي است با محوريت مسجد و مديريت مورد وثوق ترين مؤمنان محل که فعاليت خواهد کرد.

وي به بخش ديگري از ويژگي هاي پايگاه بسيج در سند چشم انداز اشاره کرد و گفت: پايگاه بسيج در سند چشم انداز بايد با حداقل يک سوم بسيجي تشکيلاتي فعال، الگو در اخلاق، پيشرو در تحصيل علم، با نشاط و آماده براي رزم، مؤثر در ارتقاء مستمر معرفت، بصيرت و تربيت جامعه داشته باشد.

 وی تصريح کرد: به منظور تحقق اهداف پيش بيني شده در سند چشم انداز پايگاه بسيج مستلزم وجود يک برنامه از قبل طراحي شده و هدفمند هستيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار