به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، و اهالی روستاهای دول گل و چنگوله، مسجد و خانه عالم در این روستاها کلنگ زده شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۷۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، کلنگ مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دول گل و خانه عالم روستای چنگوله در شهر مهران به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، و اهالی این روستاها به زمین زده شد.

پروژه مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دول گل در زمینی به مساحت 240 متر مربع و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران احداث می شود.

همچنین کلنگ ساخت خانه عالم روستای چنگوله با زیربنای 65 مترمربع به زمین زده شدواین پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی و پروژه های اقتصاد مقاومتی احداث میشود.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در این در این مراسم گفت : مساجد مرکز فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و ... بر محوریت نماز است.

وی اظهار کرد: مساجد نماد ، تمدن دین اسلام و قلب سازماندهی های اجتماعی- فرهنگی است.

امام جمعه مهران به نقش اساسی مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران آن اشاره کرد  و خاطرنشان کرد: محور و مدار مساجد باید همچنان در تداوم و حفظ جامعه ی اسلامی مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: احداث خانه عالم خیر و برکت فراوانی برای اهالی روستا به همراه دارد و امیدواریم این خانه عالم در سایر روستاها نیز احداث شود.

کلنگ احداث مسجد و خانه عالم در روستاهای مهران به زمین زده شد

کلنگ احداث مسجد و خانه عالم در روستاهای مهران به زمین زده شد

 

 

ارسال نظرات