خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

دشمن از ولایت‌پذیری ملت ایران هراس دارد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: از جمله موضوعاتی که در وصـایای بسیاری از شهدا مشهود و خواسته شهداست، ولایت‌پذیری است که دشمن نیز از این موضوع هراس دارد.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۹۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

دشمن از ولایت‌پذیری ملت ایران هراس داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی امروز در یادواره آبروی محله اسلام‌آباد این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: از جمله موضوعاتی که در وصـایای بسیاری از شهدا مشهود و خواسته شهداست، ولایت‌پذیری است که دشمن نیز از این موضوع هراس دارد.

وی با بیان اینکه دفاع قدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است، بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی بزرگ مردانی هستند که با پیروی از مقتدای خود حضرت امام حسین (ع) با ایثار خونشان عزت، آزادگی و امنیت را برای مسلمانان و ایران اسلامی فراهم کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: اگر آبرو، امنیت و حیثیتی در کشور وجود دارد، همه به خاطر رشادت‌های شهدا است.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره محله محور که آبروی یک محله را نشان می‌دهد، به طور قطع محله و جوانان نوجوانان آن محله را نیز بیمه خواهد کرد.

مرادی با اشاره به سخنان ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل، گفت: ترامپ با  بیان کلماتی که لایق خودش است، عصبانیت خود را از ایستادگی و پایداری ایران اسلامی نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار کرد و امروز دنیا همان تصویری را از آمریکا مشاهده می‌کند که ایران سال‌‌ها در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت‌ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ضمن اشاره به وصیت‌نامه شهید «محمدرسول رضایی» که اشاره به استکبارستیزی و تبعیت از ولایت‌پذیری دارد توجه به وصیت نامه شهداء را با اهمیت دانست و خواستار توجه بیشتر به این موضوعات شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات