خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به ولایت‌پذیری و اقتدار ملت ایران که در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آورند و همیشه سربلند هستند، گفت: این دشمنان انقلاب هستند که در برابر ولایت‌پذیری و اقتدار ملت ایران سر فرود می‌آورند.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

دشمنان انقلاب در برابر ولایت‌پذیری واقتدار ملت ایران سر فرود می‌آورندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در یادواره شهدای محله اسلام‌آباد شهر اسدآباد، با اشاره به توطئه‌‌های دشمن علیه ایران، اظهار کرد: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی بارها در سخنان خود به این نکته اشاره کرده‌اند  که ما یک سال برای کشور ایران و براندازی نظام توطئه می‌کنیم، اما با یک سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و یا با فرا رسیدن ماه محرم و صفر این توطئه نقش بر آب می‌شود.

وی اضافه کرد: این نشان از ولایت‌پذیری و اقتدار ملت ایران دارد که در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آورند و همیشه سربلند هستند و این دشمنان انقلاب هستند که در برابر ولایت‌پذیری و اقتدار ملت ایران سر فرود می‌آورند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه برخی از مسئولین حماسه شهید «حججی» را زیر سوال می برند و آن را امری عادی می دانند، گفت: شهید «حججی» وجدان‌های برخی از افراد را که خفته بود بیدار کرد و به دنیا ثابت کرد که ملت ایران پیرو مکتبی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و از آن دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه تغییر شیوه دشمنان جمهوری اسلامی از جنگ سخت به جنگ نرم، تمام اقشار جامعه را  در بر می‌گیرد، ادامه داد: دشمن با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای بنیان خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده و این هدف شوم تنها با عزم ملت باطل است.

رستمی با گرامیداشت یاد و خاطر 15 شهید محله اسلام‌آباد به‌عنوان آبروی این محله، گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدای آبروی محله قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: متاسفانه میزان آشنایی جوانان ما از حماسه‌های دوران دفاع مقدس و در حال حاضرمدافعان حرم کم است  و این عدم آشنایی‌ها موجب می‌شود که جوانان ما در مقابل تهاجم دشمن دچار آسیب شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: آنچه شهداء در وصیت نامه خود به ما توصیه کردند پایبندی به ولایت و رعایت حجاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که همه ما باید به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات