مهر را با مهربانی آغاز کنیم

توزیع بسته های حمایتی دانش آموز توسط بسیج سازندگی شهرستان بوشهر

بوشهرـ مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر گفت: لوازم التحریر تهیه شده شامل (کیف ، دفر ، مداد رنگی ، مداد سیاه ،مداد پاک کن ، قلم تراش ،خودکار، خط کش و ... ) برای 50 دانش آموزی است که نیازمند هستند و قبلا توسط مدیر مدرسه شهید آیت محله تنگک اول شناسایی شده‌اند تقسیم شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این روزها حال و هوای شهر بوی مدرسه و لوازم التحریر نو گرفته است،  لوازم التحریر پشت ویترین مغازه‌ها، برپایی نمایشگاه های مختلف به بهانه خرید لوازم تحریر و...

با فرارسیدن سال تحصیلی، جنب و جوش برای خرید لوازم التحریر دانش‌آموزان شدت بیشتری یافته و شوق و شعف را می‌توان در چشمان این قشر به خوبی مشاهده کرد.

قدم گذاشتن در نمایشگاه لوازم‌التحریر، برای خود عالمی دارد، لوازمی که بوی خاطره، انرژی و کودکی می‌دهد.

گوشه گوشه شهر پر شده از پدر و مادرانی که به همراه فرزندان مشغول خرید انواع لوازم التحریر هستند، اما هستند فرزندانی که در حسرت خرید ساده‌ترین وسایل مدرسه‌شان مانده‌اند. 

افرادی که توان مالی ندارند نمی‌تواند مانند دیگران خرید کنند و پدر و مادر‌های زیادی هستند که این روز‌ها شرمنده فرزندانشان می‌شوند، امیدواریم با حس انسان‌دوستی که در بین مردم وجود دارد، شاهد شادی همه دانش‌آموزان باشیم.

این روزها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، چشم‌های گریان کودکان محروم، امروز چشم به راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

چنانچه امام صادق (ع) فرمودند: "هرکس که مؤمنی را خوشحال کند، خداوند در قیامت او را شادمان می‌سازد و به او می‌گوید: هرچه دوست داری بخواه، زیرا بی‌تردید تو کسی هستی که دوست داشتی دوستان خدا را در سرای دنیا شاد سازی. آن گاه هرچه بخواهد به او می‌دهند و خداوند بیش از آنچه خواسته و حتی به فکر او نرسیده، از نعمت‌های بهشتی به او عطا می‌فرماید".

باید نگاهی هم به نیازمندان داشته باشیم که در این ایام برای تامین نیاز مندی‌هایشان مشکل دارند.

بسیج سازندگی ناحیه بوشهر  برای حمایت از کودکان نیازمند چند روزی است که کار خود را آغاز کرده است.

 سرهنگ دشتی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر در  این مراسم تصریح کرد: فقر ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است بنابراین با کمک و همراهی با یکدیگر می توان بخشی از فقر موجود را کاست.

وی تاکید کرد: بسیاری از خانواده های منطقه توانایی تامین ملزومات مدرسه و مایحتاج فرزندان خود را ندارند بنابراین با تامین بسته های حمایتی و لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند به طور کاملا آبرومندانه مشکلات آنان رفع شده تا این دانش آموزان نیز بتوانند در آغاز سال تحصیلی با روی گشاده در مدارس حضور یابند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: وقتی خانواده ای نتواند ملزومات مدرسه فرزند خود را تهیه کند این فرزند بازمانده از تحصیل شده و در آینده به دلیل نیافتن شغل مناسب به انواع بزهکاری های اجتماعی روی آورده و زمینه انحطاط خود و جامعه را فراهم می کند.

 

علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهرگفت: این کار خیر و خداپسندانه دو روزی است که در مدرسه شهید آیت به همت بسیج سازندگی ناحیه بوشهر با هدف کمک به نیازمندان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: لوازم التحریر تهیه شده شامل (کیف ، دفر ، مداد رنگی ، مداد سیاه ،مداد پاک کن ، قلم تراش ،خودکار، خط کش و ... ) برای 50 دانش آموزی است که نیازمند هستند و قبلا  توسط مدیر مدرسه شهید آیت محله تنگک اول شناسایی شده‌اند تقسیم شده است.

وی اظهارکرد: در فضای مجازی نیز برای این حرکت انسان دوستانه تبلیغ شده که بازتاب خوبی در بین خانواده‌ها داشت.

فلاحی یادآورشد: با شناسایی خانواده  نیازمند دانش آموزان این مدرسه به تعداد 10 نفر اقلام چون  شلوار ، پیراهن و چادر و روسری تقسیم شد است./انتهای پیام

ارسال نظرات