امام جمعه اهرم:

چرا دستور العمل ترویج امر به معروف و نهی از منکر اجرایی نمی شود

دستورالعمل جامعی در خصوص ترویج و اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر توسط مجلس شورای اسلامی تدوین شده که متاسفانه پس از سالها هنوزاز طرف دولت اجرایی نشده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۳۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تنگستان گفت: گامهای موثری در خصوص اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان برداشته شده است که نه تنها کافی نیست بلکه باید به طور جامع تر به این مقوله پرداخت.

وی تصریح کرد: با گذشت قریب به چهل سال از نظام اسلامی ما نباید در حکومت اسللامی ما در اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانده باشیم.

راستگو تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان را گامی موثر برای ترویج این فریضه الهی دانست و گفت: برای اجرای امر به معروف باغید به طور منطقه ای عمل کنیم و هماهنگی با سایر دستگاههای مرتبط و شورای تامین شهرستان مستلزم اجرای این امر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز منکرات در جامعه بیداد می کند و باید ظاهر جامعه اسلامی حفظ شود و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر اینکه مسئولین امر با جدید وارد عمل شوند و همه دست به دست هم دهیم تا واجب فراموش شده اجحیا و اجرا شود.

فرمانده سپاه تنگستان نیز گفت: امروز مسئله امر به معروف و نهی از منکر و زنده کردن این موضوع نیاز به کار اساسی و هماهنگی بین مسئولین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دارد.

احمد حیدری گفت: ماه محرم بستر مناسبی برای ترویج فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است که سخنرانان و روضه خوانان منبری در شهرستان بایستی از این فضا بیشترین استفاده را کنند.

ارسال نظرات