خبرهای داغ:
باتجلیل از دستگاه‌های برتر برگزار شد؛

گردهمايی مشترك رؤسای ستادهای صيانت از حقوق شهروندی و امربه معروف در همدان

گردهمايی مشترك رؤسا و اعضاي ستادهای صيانت از حقوق شهروندی و شوراهای امربه معروف و نهي از منكر با تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

گردهمايی مشترك رؤسای ستادهای صيانت از حقوق شهروندی و امربه معروف در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گردهمايی مشترك رؤسا و اعضای ستادهای صيانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و شوراهای امربه معروف و نهی از منكر شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرايی استان همدان با حضور حجت الاسلام میرمحمدی معاون فرهنگ و تحقیقات ستاد امر به معروف کشور، دکتر ملازاده جانشین ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت و حقوق شهروندی وزارت کشور، آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری و شورای و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دستگاه‌های اجرای در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

این مراسم با محوریت تبیین فلسفه امر به معروف و نهی از منکر و حقوق شهروندی، تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و همچنین معرفی دستگاه‌های برتر استان در حوزه امر به معروف برگزار شد.

در ابتدای مراسم آیت الله محمدی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تبیین فلسفه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام میرمحمدی معاون فرهنگ و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تبیین اهداف برگزاری مراسم بر فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی و تولید محتوا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

پس از بیان ضرورت اهتمام و تقویت نماز جماعت در سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و جامعه در جهت احیای امر به معروف توسط سردار مجیدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، دکتر ملازاده به ارائه راهکارهایی در زاستای کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

در پایان مراسم پس از سخنرانی محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان از دستگاه های برتر استان در حوزه امر به معروف و‌نهی از منکر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات