خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اجرای بیش از 75 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان، گفت: در این هفته خانه عالم روستای لامیان نیز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۳۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

اجرای 75 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکانسرهنگ سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی در جامعه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی‌گری افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «من انقلابیم» اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اجرای بیش از 75 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان، عنوان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، شرکت پرسنل در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اجرای طرح «مهر ولایت» و سرکشی از خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس گفت: غباروبی مزار شهدا، برگزاری همایش امر به معروف و همایش بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها است.

سعیدی از افتتاح خانه عالم در روستای لامیان خبر داد و عنوان کرد: برگزاری مراسم سینه‌زنی و نمایشگاه عکس در حیقوق نبی به نام «از کربلا تا کربلا» با بیش از 9هزار عکس از دفاع مقدس نیز از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات