مشاور فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع):

سخنان سخیف ترامپ نشان از ضعف و زبونی آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است

مشاور فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: سخنان این شخص نادان منفعلانه بود و بارها در طول سخنرانی واژه ایران را تکرار کرد که این نشان از ضعف و زبونی آن‌ها در برابر اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۹۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی‌پور مشاور فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین (ع) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ساوه که با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان ادارات برگزار شد با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم گفت: ما قادر به بیان این ظلم بزرگ در حق اهل البیت(ع) نیستیم و بارها این قوم بنی‌امیه و به ظاهر مسلمان لعنت شده‌اند و ظلمی بالاتر از این دیگر نخواهیم داشت. هرچه داریم از همین کربلا است و یکی از همین داشته‌های ما در دفاع مقدس همین حماسه کربلا بود.

وی افزود: دفاع مقدس یک پدیده بی‌نظیر و با ویژگی‌های منحصر به فرد بود. دشمنان مستاصل بودند که با ما چه کنند. دفاع مقدس برای ما برکات و نعمات بزرگی داشت، اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی فراموش می‌شد.

مشاور فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی همین دفاع مقدس است. از حکمت‌های حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین قبل از دفاع مقدس بود که نشان از آینده‌نگری بالای ایشان است. و حضور همین بسیجیان در جبهه‌های دفاع مقدس باعث تغییرات محاسبات دشمنان و به پیروزی رسیدن رزمندگان اسلام گردید.

سرتیپ دوم پاسدار عراقی‌پور با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: سخنان این شخص نادان منفعلانه بود و بارها در طول سخنرانی واژه ایران را تکرار کرد که این نشان از ضعف و زبونی آن‌ها در برابر اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قدرت انقلاب اسلامی ایران یک تابلو و نماد برای استفاده ملت‌های دنیا است و این اراده جمهوری اسلامی باعث شد در جنگ 6 ساله سوریه معادلات آمریکا و اسرائیل که پشتیبان گروه تروریستی تکفیری داعش است به هم بریزد.

در ادامه مداح اهل بیت بسیجی حاج عباس لشگری به مرثیه سرایی و عزاداری امام حسین علیه السلام پرداخت و در پایان این مراسم از سه نفر از جانباز ان 70 درصد این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات