مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» خبر داد

برپایی نمایشگاه نقش زن در دفاع مقدس/تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در کل کشور

اصلانی گفت: مطالب این نمایشگاه با بهره گیری از تحقیقات انجام شده در حوزه خانواده است که می تواند نمایشگاهی برای محققین و بازدید کنندگان باشد که بتوانند بیشتر با نقش زنان در دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما برای هفته دفاع مقدس نمایشگاهی را پیش بینی کردیم که نقش زنان در دفاع مقدس را نشان می دهد.

وی افزود: این نمایشگاه دارای 50 پوستر است که مطالب آن با بهره گیری از تحقیقات انجام شده در حوزه خانواده است که می تواند نمایشگاهی برای محققین و بازدید کنندگان باشد که بتوانند بیشتر با نقش زنان در دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: همچنین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در دستور کار است که در سراسر کشور برگزار می شود. شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را نیز داریم که هر ساله نمایشگاه فاخری از آخرین تولیدات در حوزه دفاع مقدس عرضه می شود که ما هم در نمایشگاه غرفه داریم.

اصلانی گفت: برپایی مسابقات فرهنگی و پیامکی در خصوص موضوعات دفاع مقدس و همچنین نشست بین المللی جهت معرفی الگوی زن نه غربی نه شرقی نیز در این هفته جزء برنامه های ماست که مفهوم آن مادران و همسران شهدای گرانقدر هستند که نه تنها خودشان در صحنه هستند بلکه خانواده را هم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بسیج می کنند و در واقع نشستی برای معرفی الگوی زن مجاهد انقلابی در صحنه است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار