رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان در روز‌های پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۳۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سرهنگ علیرضا قدمی گفت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات آخرهفته در محور‌های مواصلاتی استان مازندران، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در این محور‌ها اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم مهرماه از محورهای"کندوان- هراز، سوادکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۲ بعد ازظهر روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی تصریح کرد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی همچنین به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد  کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد وسائط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ساعت یک بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: در محور سوادکوه تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها