مصطفی برزگر
فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع)اظهار کرد؛ شهید حججي در ردیف شهدای کربلا قرار دارد ،چرا که در به شهادت رساندن ایشان، صحنه هایی از کربلا به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردارپاسدار سید صادق حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای محله عسکريه (ع) شهرستان ایلام، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام حزن انگیز محرم اظهار کرد؛ جوانان شجاع و برومند ایران اسلامی نه تنها در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ، بلکه امروزه با پاسداری از حریم ولایت ، و با تأسی از مکتب حسینی به سپاه اسلام وصل شده اند.

 وی شهدای مدافع حرم را سنبل مقاومت قلمداد کرد و اظهارداشت؛ اقدام رزمندگان و مدافعان حرم، الگو گرفته ازکارزار عاشورا و عشق به حضرت امام حسین (ع) است و انجام ماموریت، وسیله و بهانه ی این افراد وارسته، برای رسیدن شان به قرب الهی است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد؛ هیچ کدام از افرادی که به عنوان رزمنده ایرانی در محور مقاومت قرار می‌گیرند بصورت اجباری و تشکیلاتی اعزام نشده اند بلکه با عشق به اهل بیت و از روی اختیار ،خواهان حضور در کشورهای سوریه و عراق هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: اقدام شهید محسن حججي این روزها مورد تحسین کشور و منطقه خارج از جغرافیای جهان اسلام قرار گرفته و منش ،شجاعت و روح بزرگ این جوان انقلابی و ولایت مدار ، باب سخن بسیاری از مردم جهان خصوصا شبکه های اجتماعی غیر مسلمان از جمله BBC شده است.

 وی ادامه داد؛ شهدای مدافع حرم بدون هیچ چشم داشتی ،خواهان حضور در جبهه های مقاومت هستند ،چرا که اینها قرب الهی را برای خود برگزیده اند و خون بهای خود را با خدا معامله کرده اند. .

 سردار حسینی اذعان کرد؛ شهید حججي در ردیف شهدای کربلا قرار دارد ،چرا که در به شهادت رساندن ایشان، صحنه هایی از کربلا به تصویر کشیده شد و اینها نشانه هایی از مکاتب سیدالشهدا و سیره و روش یاران آن حضرت است

. فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود ، به لزوم بصیرت افزايي و آگاه سازی نسبت به ترفند های دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57،دشمنان از حربه های مختلفی جهت تضعیف، فروپاشی و اسلام هراسی استفاده کرد تا بتواند مانع پیشرفت انقلاب و اسلام گردد، اما با تأسی از ائمه اطهار (ع) ،مواضع امام (ره) و رهبری ، بصیرت و آگاهی مردم ،خوشبختانه اسلام و انقلاب به منطقه و جهان صادر شد. مسئول بلند پایه استان تصریح کرد؛ اگر در دوران دفاع مقدس صحنه هایی از عاشورا را در سوسمار،قصر شیرین ،مهران،هویزه و شلمچه مشاهده کردیم ،ا مروزه نیز شاهد آن هستیم که جواناني برومند،سرافراز و برجسته ظهور کرده اند و همان صحنه ها را در حلب و عراق تکرار می کنند.

وی عنوان کرد؛ حرکت جوانان ولایت مدار و انقلابی به سوی آل الله قابل توصیف نیست، چرا که خون این شهیدان جریان ساز و حرکت ساز و کوبنده ترفند دشمنان است. ایشان ادامه داد؛ هرجا ناپاکان و خناصان روزنه ای برای عبور از مرزهای مسلمانان پیدا کنند در مقابل شان اردوگاههای ایمانی و اعتقادی قد علم کرده و شهیدانی چون سهرابی ها و حججي ها پوزه آنها را به خاک مالیده اند.

 فرمانده سپاه استان ایلام اظهار کرد؛ با وجود آنکه گروهک بی اساس داعش با پشتیبانی دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل تا دندان مسلح شده ،اما می بینیم که در منطقه ديرالزور آخرین نفس های خود را می کشند و حمایت های هنگفت آمریکا و صهيونيست نتوانسته است در مقابل دیوار مستحکم رزمندگان اسلام ایستادگی کند.

ایشان در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه تا آزادی و عدالت خواهی هست دشمن برای ممانعت از پیشرفت انقلاب و اسلام از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد اذعان داشت؛ اهداف دشمن از تشکیل گروهک های تکفیری و خونریزی ،سلب آسایش و رفاه مردم ،معرفی اسلام به عنوان دین خشونت و تروریسم و به دست آوردن ثروت و منافع کشورهای مسلمان است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود با تأسی از فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) مبنی بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست خاطر نشان کرد؛ هرگاه حربه ای از فتنه های دشمن کارایی خود را از دست بدهد به سراغ ترفند های دیگر می روند و گروهک تکفیری داعش نیز نمونه ای ترفندهای شیطاني آمریکا طی سالهای اخیر بوده است.

وی در پایان اظهارات خود با بیان اینکه ،در دوران دفاع مقدس آگاهانه و با بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی نمودیم و جواناني را تقدیم انقلاب نمودیم اذعان کرد؛دشمنان اسلام،به دنبال غارت اموال ملل مسلمان هستند و وظیفه دینی و اسلامی مسلمانان است که جهت شکست حقه های دشمنان ، پیرو ولایت باشند،غرب و غرب زدگی را کنار بگذارند و همواره با بصيرت و آگاهی فتنه های دشمنان را برچینند.

ارسال نظرات