نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هیئت های مذهبی مدافعین سرسخت ارزش های اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، گفت: کار هیئتی، نوعی کار خودجوش، مردمی و به تعبیر حضرت آقا آتش به اختیار است.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۳۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام کشور با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام گرفته در هیئت رزمندگان اسلام بویژه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: هیئت رزمندگان اسلام دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و برنامه های خوب و متنوعی نیز دارد.

وی، با اشاره به حضور خویش در جلسات هیئت رزمندگان اسلام استان، افزود: حضور رزمندگان دفاع مقدس در قالب این هیئت و اینکه دغدغه امور فرهنگی و مذهبی دارند، امر بسیار مقدسی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کار هیئتی، نوعی کار خودجوش، مردمی و به تعبیر حضرت آقا آتش به اختیار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تصریح کرد: هیئت های رزمندگان اسلام نباید به اجرای صرف یک سری مراسم که دیگر هیئت ها نیز انجام می دهند بسنده کنند؛ بلکه این هیئت باید کار معرفتی و بصیرتی با حضور سخنرانان و مداحان مجرب را در دستور کار داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: هیئت های رزمندگان اسلام باید به معنای واقعی نقش آفرین باشند و برای مسائل مهم و ضرورت های کشور حرف برای گفتن داشته و الگویی برای سایر هیئت های مذهبی باشند.

وی با قوی خواندن هیئت رزمندگان اسلام، اظهار کرد: هیئت های مذهبی مدافعین سرسخت ارزش های اسلامی هستند و باید باشند.

در این دیدار، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام  نیز گزارشی از فعالیت ها و تعداد شعب هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور ارائه کرد.

ارسال نظرات