تولیدکننده نمونه بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

ریسک پذیری برای تولیدکننده ایرانی بسیار بالاست

اقتصاد ایران چند سالی است در رکود به سر می برد و تولیدی ها علاوه بر اینکه باید در این بازار دوام بیاروند باید امتیازاتی را برای محصول تولید شده خود قائل شوند تا مشتری برای خرید آن رغبت کند.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸

بهروز مرصعی تولید کننده برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی از استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره میزان سرمایه گذاری خود در فعالیت های خود در حوزه های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سرمایه گذاری برای این کار 110 میلیون تومان برآورد شد که به لطف خدا توانستیم کار را توسعه دهیم و در حال حاضر با اقدامات و پیشرفت هایی که حاصل شد این سرمایه به نزدیک 700 میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در کارهای تولیدی بسیار ریسک پذیر است افزود: اما با این وجود این سرمایه عظیم طی سه سال فعالیتی که ذخیره شد اگر حمایت صورت نگیرد و بازار همچنان در رکود باقی بماند قطعا ورشکستگی اولین خطری خواهد بود که تولید کننده را تهدید می کند. این درحالی است که سیاست های کلی اقتصادی ایران در قالب اقتصاد مقاومتی است و تولیدی های ایرانی از اولیوت های اصلی این وضعیت بحرانی به حساب می آیند.

مرصعی با اشاره به اینکه ریسک پذیری در شرایط بحرانی خطرناک است افزود: اقتصاد ایران چند سالی است در رکود به سر می برد و تولیدی ها علاوه بر اینکه باید در این بازار دوام بیاروند باید امتیازاتی را برای محصول تولید شده خود قائل شوند تا مشتری برای خرید آن رغبت کند.

این تولید کننده بسیجی گفت: به عنوان مثال دستگاه میوه خشک کن یکی از تکنولوژی های روز دنیاست که بسیار پرهزینه خواهد بود و معمولا برای فرآوری محصولات قیمت تمام شده برای تولید کننده بسیار بالا تمام می شود. قیمت دستگاه میوه خشک کن در ایران 35 میلیون است اما با اقدامات مثبتی که انجام شد توانستیم برای تهیه این دستگاه کمتر از 15 میلیون تومان هزینه شود.

ارسال نظرات