در ادامه موج اختلافات شدید داخلی میان گروه‌های زیرمجموعه شبکه القاعده در سوریه، روز گذشته سومین مسئول شرعی این گروه نیز ترور و به هلاکت رسید.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه موج اختلافات شدید داخلی میان گروه های زیرمجموعه شبکه القاعده در سوریه، روز گذشته سومین مسئول شرعی این گروه ها نیز ترور و به هلاکت رسید. بنابر این گزارش، افراد ناشناس موتورسیلکت سوار عصر روز گذشته “سراقه المکی” عضو شورای به اصطلاح شرعی گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره (یکی از شعبات القاعده در سوریه) را پس از خروج از محل نماز جمعه شهر “سراقب” واقع در شرق استان ادلب سوریه به رگبار گلوله بسته و کشتند.

این در حالی است که دو روز پیش نیز “ابومحمد الجزراوی” دیگر عضو شورای شرعی النصره که وی نیز مانند سراقه المکی تبعه عربستان سعودی بود توسط افراد ناشناس ترور و به هلاکت رسیده بود. منابع رسانه ای و میدانی مخالفان دولت سوریه مستقر در استان ادلب این کشور احرارالشام و نورالدین زنکی دو گروه دیگر وابسته به القاعده را مسئولان این ترورها معرفی کرده اند. این سه گروه طی ماه های گذشته بشدت با یکدیگر درگیر و صدها تن از اعضای یکدیگر را ترور کرده اند.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها