فرمانده سپاه سید الشهداء شهرستان دیّر؛

مربیان صالحین نقش مهمی درمقابله با تهدیدات نرم دارند

بوشهر-میرزا احمدی گفت: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ، مربیان حلقه‌های صالحین و بسیجیان نقش تأثیرگذاری در مقابله با تهدیدات نرم دشمن دارند و در واقع این مأموریت مهم بسیجیان است.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیّر، میرزا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم اولین جشنواره  شهرستانی مالک اشتر سپاه سیدالشهداء شهرستان دیّر اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورای حسینی است و باید در جهت ترویج  فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بکوشیم.

وی افزود: ضروری است تفکر بسیجی که یک تفکر انقلابی است در جامعه نهادینه شود و در ادامه مسیر و رسالت خطیر شهدا کوشا باشیم.

فرمانده سپاه سید الشهداء شهرستان دیّر عنوان کرد: امروز در کنار تهدیدات سخت و نیمه‌سخت دشمن نباید از نفوذ نرم و جنگ فرهنگی آنان غافل شویم.

وی مهمترین مأموریت بسیج و سپاه را دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: خوشبختانه  بسیجیان شهرستان دیّر در انجام مأموریت‌های محوله به خوبی ایفای نقش کرده‌اند.

احمدی گفت: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ، مربیان حلقه‌های صالحین و بسیجیان نقش تأثیرگذاری در مقابله با تهدیدات نرم دشمن دارند و در واقع این مأموریت مهم بسیجیان است.

وی با اشاره به هجمه نرم دشمن به کانون خانواده ها افزود: باید تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل و از آتن در راستای روشنگری در جامعه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر تصریح کرد: بسیجیان مالک اشتر و پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه عرض اندام به دشمن نخواهند داد.

وی بیان کرد: در اولین دوره جشنواره شهرستانی مالک اشتر از 30 رده  موفق و برتر حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج  و معاونت‌های سپاه شهرستان دیر تجلیل می‌شود.

انتهای خبر./

ارسال نظرات