فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

تلاش برای حفظ مبانی اساسی انقلاب یکی از اولویت‌های مهم بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بسیج، تلاش برای حفظ مبانی انقلاب و زنده نگاهداشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۴۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛اباذر سالاری صبح امروز در اجتماع بسیجیان بندرعباس اظهار کرد: در وصیت‌نامه همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم وجه مشترکی وجود دارد که توصیه همه آنان به ما است که تبعیت از ولایت فقیه را زندگی خودمان فراموش نکنیم.

 

وی افزود: رمز حفظ انقلاب اسلامی در برابر همه تندبادهایی که در طول این قریب به 4 دهه اخیر وجود داشته است، رهبری فقیه و آگاهی است که سکاندار جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده است و تداوم انقلاب اسلامی نیز در گرو تبعیت از رهبری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با بیان این که یکی از اولویت‌های اصلی بسیج، حفظ مبانی اساسی انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمنان بدنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی از طریق ایجاد خطوط فکری انحرافی و ایجاد تفرقه در جامعه ما هستند و در این راه تمرکز اقدامات فتنه اندوزانه خودشان را بر پیوند عمیق میان مردم و رهبری قرار داده‌اند.

 

سالاری تأکید کرد: انقلاب اسلامی محصول مجاهدت و فداکاری ملت ایران است که با همین ویژگی‌ها نیز تداوم یافته و برای حفظ آن نیز به مجاهدت و فداکاری نیاز داریم.

 

وی ادامه داد: در همه تحولات منطقه‌ای شاهد حضور فعالانه و چشمگیر ملت ایران هستیم که دست جریان استکبار را در جنایات آنان خرد کرده است و ماهیت مزورانه آنان را برای همگان مشخص ساخته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به شکست‌های مستمر جریان تکفیری در کشورهای سوریه و عراق، گفت: این پیروزی‌های مستمر جبهه مقاومت نشانه روشن دیگری بر حقانیت سپاه اسلام و غلبه حق بر باطل است که نشانه‌های آن را در مجاهدت‌های صبورانه فرزندان این ملت در حفظ و حراست از امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی و صیانت از حرم مطهر ائمه معصومین (علیهاالسلام) شاهدیم.

 

سالاری تصریح کرد: بسیجیان در همه شرایط این کشور در وسط میدان حضوری فعالانه و صادقانه داشته‌اند و باید این نقش ممتاز بسیج را روز به روز تقویت کنیم.

ارسال نظرات