جمهوری اسلامی ایران وسپاه همیشه مدافع مستضعفان وستمدیدگان دنیاهستند

مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت:جمهوری اسلامی ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه مدافع مستضعفان وستمدیدگان دنیاهستند.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛حجت الاسلام عیسی خالصی مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد (ع) صبح دیروز با فرمانده و کارکنان سپاه سیریک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه دولت وتعدادی از بودائیان افراطی میانمار به مسلمانان بی دفاع روهینگیایی عنوان کرد:این حملات با حمایت اسرائیل غاصب وآمریکا صورت می گیرد و تمام کشور های مدعی حقوق بشر نیز در برابر این نسل کشی آشکار سکوت کرده اند.

حجت الاسلام خالصی افزود:در حالی که برخی کشورهای مسلمان که حتی خود را ام القرای کشورهای اسلامی می دانند در برابر جنایاتی که در میانمار رخ می دهد در سکوت معنا داری بسر می برند ، این کشور اسلامی ایران   است که حمایت خودرا از این مسلمانان مظلوم اعلام می کندو در برابر دشمنان مسلمانان دنیا قد برافراشته است .

وی در پایان ضمن اعلام حمایت پاسداران غیور انقلاب اسلامی از مسلمانان روهینگیا خاطر نشان کرد: روح برادری حاکم بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دلایل موفقیت این نهاد انقلابی در دنیاست.

ارسال نظرات