یک مسئول ستاد امر به معروف سیستان و بلوچستان:

رسانه هانقش مهمی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند
کد خبر: ۸۹۱۷۷۲۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلو چستان سرهنگ پاسدار برات دهقان روز چهارشنبه در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان و دیدار با خبرنگاران این مرکز افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فرائض مهم دینی و اجتماعی و اجرای آن وظیفه عموم مسلمانان است و بایستی بنحو شایسته در جامعه ترویج و محقق شود.
وی با تقدیر از همکاریها و ارتباط نزدیک خبرگزاری ایرنا و خبرنگاران آن با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم به گسترش 2 فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در سطح جامعه رسانه می تواند نقش بسزایی در ترویج این 2 فریضه الهی در بین مردم داشته باشد که خوشبختانه خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان همکاری شایسته و خوبی با این ستاد داشته است.
مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر همکاری نزدیک رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام می تواند در زمینه ترویج فرهنگ این فریضه الهی بسیار موثر و مفید باشد.
سرهنگ دهقان تشویق و ترغیب مردم به احیا امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ ناب این فریضه را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه و قلم، صاحبان تریبون و علما و نخبگان جامعه دانست و گفت: تاثیر قلم اصحاب رسانه و قلم در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و اکنون که فضای مجازی نیز در حال گسترش روزافزون است می توان با بهره گیری از این فضا به ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.
وی از اصحاب رسانه خواست در هفته امر به معروف و نهی از منکر و ایام محرم ضمن افزایش ارتباط با ستاد امر به معروف نسبت به پوشش برنامه های این ستاد بیش از پیش همکاری کنند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان وبلوچستان نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت ترویج و احیا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه خبرگزاری ایرنا همچون گذشته آماده همکاری با ستاد استان و انعکاس اخبار و اقدامات این نهاد مقدس در سراسر استان است.
حیدر سرایانی افزود: همه ما مسلمانان موظفیم در ترویج این فریضه الهی و فرهنگ سازی در جامعه تلاش کنیم و خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری در این حوزه را وظیفه دینی و ملی و رسالت مهم خود می داند.
ارسال نظرات