رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با«بسیج»:

بیش از 10 بار آمادگی بسیج برای کمک به دولت در بحران های اقتصادی را منتقل کردم

غیب پرور گفت: بار اول نیست که این سوال را پاسخ می دهم و بالغ بر ده بار تاکید کردم که بسج با نیروهای جوان و نخبه ای که دارد می تواند دولت را در مشکلات اقتصادی کمک کند.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۵۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸

سردار سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره اینکه بسیج چقدر می تواند دولت را در بحران و مشکلات اقتصادی کمک کند اظهار داشت: بار اول نیست که این سوال را پاسخ می دهم و بالغ بر ده بار تاکید کردم که بسج با نیروهای جوان و نخبه ای که دارد می تواند دولت را در مشکلات اقتصادی کمک کند.

وی با بیان اینکه بسیج کارشناسان و نیروهای متخصصی را تربیت کرده است افزود: بسیج یک دریای عظیمی است که هر کسی می تواند برای کمک دست دراز کند تا بسیج مخلصانه به یاری او بشتابد. نیروهایی که در بسیج تربیت شده اند، همگی برای هر بحرانی آماده اند و حالا که بحران اقتصادی داریم ما آماده ایم تا به دولت محترم تدبیر و امید کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اولویت های اقتصادی کشور اظهار داشت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تولید و اشتغال اولویت های اصلی اقتصادی کشور است به همین منظور از دولت مردان انتظار می رود که طبق فرمایشات رهبری و سخنرانی ها و تریبون هایی که قبل انتخابات مصابه کردند، عمل کنند.

ارسال نظرات