خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

مصرف 5 میلیون و 387 هزار لیتر بنزین طی تعطيلات عيد غدير در همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در تعطيلات سه روزه عيد سعيد غدير مصرف بنزین در استان همدان به بالاترين ميزان خود از ابتدای سال جاري رسيد، گفت: در استان همدان طی سه روز اخیر از 16 تا 18 شهریور ماه، 5 میلیون و 387 هزار لیتر بنزین به مصرف رسيده است.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

مصرف 5 میلیون و 387 هزار لیتر بنزین طی تعطيلات عيد غدير در همدانامین روستایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: با توجه به ايام خجسته دهه ولايت و به دليل حضور مسافران و گردشگران که همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را مقصد ایرانگردی خود قرار دادند، مصرف بنزین به اوج خود رسيد.

وی با اشاره به جاذبه‌های متعدد گردشگری این خطه از میهن اسلامی، ترافیک خودروها در محورهای مواصلاتی استان را قابل توجه خواند و بیان داشت: جايگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت منطقه برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای عبوری آمادگی کامل دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از شهریورماه هر سال به عنوان ماه اوج مصرف بنزین یاد کرد و افزود: با وجود افزایش شمار جایگاه‌‌های عرضه‌کننده گاز طبیعی و فعالیت تمام وقت و مستمر اين مراكز سوخت‌رسانی، مصرف بنزین در این استان به بالاترين ميزان خود از ابتدای سال جاري رسيد.

وی عنوان کرد: در استان همدان طی سه روز اخیراز 16 تا 18 شهریور ماه، 5 میلیون و 387 هزار لیتر بنزین به مصرف رسيده است.

روستایی با اشاره به روند تصاعدی ورود خودروهای جدید به بازار و خروج کمتر این وسایل نقلیه از گردونه مصرف و تلاش هموطنان به استفاده از آخرین روزهای فصل تابستان براي گردش و تفريح از جمله دلایل این افزایش مصرف دانست و گفت: با تمهيدات انديشيده شده و ذخيره كافی انبارهای نفت منطقه و مخازن جايگاه‌ها پیش‌بینی لازم صورت گرفته بود.

وي ضمن ابراز مسرت از اقبال هموطنان به ديار بوعلی سينا، مديريت بهينه مصرف سوخت را رسالتی عمومی و به نفع همگان دانست و از آمادگی کامل شركت پخش فرآورده‌‌های نفتی منطقه همدان برای تامين سوخت مورد نياز مردم در اقصی نقاط استان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات