خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با اشاره به توزیع بیش از 960 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی طی 6 ماهه سال جاری در منطقه همدان گفت: طی این مدت مصرف بنزین در این منطقه به مرز 262 ميليون لیتر رسيد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۶۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

مصرف بنزین در منطقه همدان به مرز 262 ميليون لیتر رسيدامین روستایی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با وجود باور عمومي و عزم ملي در الزام مديريت مصرف بنزين و كاستن از حجم مصرف بنزين، طي 6 ماهه اول سال جاری مصرف اين فرآورده روند صعودي داشت و نسبت به بازه زمانی سال قبل (246 میلیون لیتر) از افزایش7 درصدی مصرف اين فرآورده حكايت دارد.

وی با اشاره به توزیع بیش از 960 میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی در نیمه نخست سال جاری در استان همدان افزود: مصرف بنزین در این منطقه در 186 روز ابتدای سال 96، به مرز 262 ميليون لیتر رسيد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ابراز داشت: در 6 ماهه نخست امسال، حدود 10 میلیون لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه به آمار مصرفی سال گذشته، در نتيجه شناسايي، پايش و كنترل مصرف كنندگان واقعي، کاهش 28 درصدی این فرآورده را شاهد هستیم.

وی گفت: در بازه زمانی فوق، سوخت استراتژيك نفتگاز، نیز با 324 میلیون لیتر، افزایش مصرفی معادل 2 درصد نسبت به 6 ماهه نخست سال پیش داشته اما با توجه به رشد متناسب كليه بخش ها و افزايش نسبي ورود خودروها و ادوات گازوئيل سوز، حجم مصرف نسبت به ديگر فرآورده ها منطقي تر به نظر مي رسد.

روستایی با اشاره به اینکه پایش‌های مستمر کنترلی جایگاه‌ها تداوم دارد، بیان کرد: مجموعه منطقه با جایگاه‌داران بخش خصوصي تعامل و همكاري خوبی دارند چراكه در نتيجه همين همكاري مطلوب لحظه اي روند سوخت رساني به حجم قابل توجه خودروهاي گردشگران در سال جاري كند يا متوقف نشد و خوشبختانه با همکاری تمامي بخش هاي دخيل توانستیم خدمات مطلوبی به مراجعان ارائه دهیم.

وی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در بازه زمانی یادشده، در بخش‌های غیرنیروگاهی و نیروگاهی به ترتیب، 4 میلیون و 364 میلیون لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب 1 و 127 درصد افزایش را نشان می دهدكه افزايش در بخش نيروگاهي مبين سياست آينده نگر اين شركت در ذخيره سازي سوخت در مراكز بزرگ و حساس صنعتي منجمله نيروگاه ها است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: استان همدان از استان‌های سردسیر کشور محسوب شده، بنابراین تأمین و ذخیره سازی سوخت به میزان کافی از اولویت های همیشگی آن است که منطقه همواره بدان توجه و اهتمام ویژه داشته و تمهیدات لازم برای این مهم در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات