مصطفی برزگر
در ناحیه دهلران صورت گرفت،
امام جمعه دهلران گفت: هر مردی که به درجه ای از بزرگی رسیده است تربیت شده در دامان مادرانی فداکار است.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۵۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهیده مرجان ناز قلچی و22شهید زن شهرستان دهلران در حسینیه شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران برگزارشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی" امام جمعه شهرستان دهلران در این یادواره ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: شهدا مقام وجایگاه والا و رفیعی دارند که پاسداشت مقام شامخ آنان از وظایف اخلاقی ما می باشد.

وی افزود: امروز اینکه ما در دنیا با اقتدار و عزتمند هستیم به دلیل نقش تعیین کننده ای است که شهدا در دوران دفاع مقدس ایفاء کردند.

امام جمعه دهلران بیان نمود: هر مردی که به درجه ای از بزرگی رسیده است تربیت شده در دامان مادرانی فداکار است که نمونه آن در دوران دفاع مقدس و همچنین در عصر حاضر شهدای مدافع حرم که در جبهه های حق علیه باطل انجام تکلیف کردند می بینیم.

وی ادامه داد: شهید حججی ها از نمونه های آن است لذا در پشت صحنه مقاومت و جهاد هر مردی همسر و مادری فداکار نقش آفرینی کرده است که با از خود گذشتگی  فرزندان و بچه های خود را به جبهه ها بدرقه می کردند تا فرزندان خود را در مقام والای شهید وشهادت ببینند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: شهدای زن و22 شهید زن شهرستان دهلران نمونه و الگوی کاملی برای زنان ودخترانی است که می خواهند به قله های کمال وسعادت برسند.

وی در پایان گفت: ما باید راه شهدا و امام (ره) شهدا را ادامه دهیم وگوشمان به منویات وفرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) باشد ودر عمل فرمایشات آن هارا عملیاتی واجراء کنیم.

 

 

ارسال نظرات