مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

سربازان پدافند هوایی بسیجیان ارتش جمهوری اسلامی هستند

سرتیپ دوم قاسم فراوان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سربازان پدافند هوایی افزود: سربازان پدافند هوایی بسیجیان ارتش جمهوری اسلامی هستند و این سند افتخاری برای پدافند هوایی کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۱۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، امیرسرتیپ دوم قاسم فراوان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: پدافند هوایی خدمتگزار به مردم است و مانند بسیج در جای جای کشور مشغول دفاع از مملکت است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بابیان اینکه افتخار می‌کنیم که سربازان ولایت هستیم گفت: پرچم‌دار این افتخار، حمایت و پشتیبانی مردم برای انجام نیک مأموریت خطیر دفاع از این مرزوبوم است.

امیر سرتیپ دوم قاسم فراوان با اشاره به اینکه پدافند هوایی ریشه در تاریخ ارتش ایران دارد و تنها در زمان جنگ شکل نگرفته است عنوان داشت: ارتش ایران در طول تاریخ وفاداری خود را به مردم ایران اثبات کرده است.

فراوان با بیان اینکه پدافند هوایی اولین یگانی است که هواپیمای متجاوز دشمن را در دوران دفاع مقدس در تبریز و مشهد مقدس ساقط کرده است اعلام داشت: سربازان پدافند هوایی کشور جزء اولین سربازانی بودند که با امام خمینی (ره) بیعت کردند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) به حضور موفق رزمندگان این نیرو را در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و افزود: فرماندهان شجاع و باتدبیر نیروی هوایی ازجمله شهید ستاری با طراحی‌های گوناگون نقشه دشمن را خنثی کرده و اجازه تجاوزگری به آن‌ها را نداده‌اند.

مدیر اجرایی موزه و تاریخ‌نگاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش با بیان اینکه حتی یک فرودگاه در زمان جنگ با جمله رژیم بعث تخریب نشد خاطرنشان کرد: افتخارات نیروی هوایی کشور در زمان جنگ با زحمات سربازان پدافند هوایی به‌دست آمد.

فراوان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سربازان پدافند هوایی افزود: سربازان پدافند هوایی بسیجیان ارتش جمهوری  اسلامی هستند و این سند افتخاری برای پدافند هوایی کشور است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)  بابیان اینکه افتخار می‌کنیم که سربازان ولایت هستیم گفت: پرچم‌دار این افتخار، حمایت و پشتیبانی مردم برای انجام نیک مأموریت خطیر دفاع از این مرزوبوم است.

وی با اشاره به اینکه امروزه پدافند هوایی با دانش ایرانی و تجهیزات بومی از آسمان و مرزهای هوایی کشور دفاع می‌کند اظهار داشت: رادارهای پیشرفته‌ای با کمک صنایع و دانشگاه‌های کشور ساحته شده است.

ارسال نظرات