وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

دولت سیاستگذاری رونق ساخت و ساز مسکن را مد نظر قرار دهد

صادق خلیلیان گفت : سیاستگذاری در دولت یازدهم نتوانسته باعث رونق و رشد ساخت و ساز مسکن شود این در حالی است که در مواردی بخش مسکن با رکود سنگین مواجه شده است.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۶۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳

صادق خلیلیان وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سیاستگذاری در دولت یازدهم نتوانسته باعث رونق و رشد ساخت و ساز مسکن شود این در حالی است که  در مواردی بخش مسکن با رکود سنگین مواجه شده است.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید بتواند سوداگری فراوان در بخش مسکن را کاهش داده و از بین ببرد افزود: مدیریت مناسب و سیاست‌های اجرایی کارامد می‌تواند رونق پایدار در بخش مسکن و حل معضل مسکن در کشور شود.

خلیلیان خاطر نشان کرد: رکود و تورم در بخش مسکن هم مشکلات فراوانی ایجاد کرده است. لذا انتظار بر این است که رویکرد دولت دوازدهم بتواند بخش مسکن را به عنوان موتور محرک اقتصادی، اقتصاد  کشورمان را پویا کرده و قوانینی همچون لایحه ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن از راهکارهای اجرایی همانند طرح مسکن مهر را مورد استفاده قرار دهد.

این کارشناس اقتصادی بسیجی در خاتمه افزود: با توجه به اهمیت مقوله مسکن و به خصوص مسکن مهر در کشورمان نیاز است معیارهای مورد نیاز به منظور تحقق مسکن مطلوب جمع بندی شود تا به عنوان الگویی در ساخت و ساز و ارزیابی مسکن مهر مورد استفاده قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار