مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ضرورت پیوند عمیق میان مساجد و پایگاه های بسیج

جمشیدی گفت: شکل گرفتن پیوند عمیق بین مردم و مساجد و بسیج بسیار می تواند موثر باشد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

عبد الله جمشیدی مسئول اردویی و راهیان نور سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر اهمیت حضور پایگاه های بسیج در مساجد گفت: از صدر اسلام نبی مکرم اسلام (ص) بر اهمیت مسجد تاکید کرده اند و در آن زمان هم مسجد پایگاه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی بوده است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی هم یکی از اصول تقویت عقاید، پایگاه های بسیج در کنار مساجد بوده اند. هر چقدر تلاش کنیم برای اینکه جوانان و جامعه به سمت مسجد بروند و همه مسجدی شوند جامعه سالم تری خواهیم داشت.

مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری تصریح کرد: هر چقدر ارتباط مردم با مسجد و بسیج کمتر شود حل مشکلات آنها سخت تر می شود. شکل گرفتن پیوند عمیق بین مردم و مساجد و بسیج بسیار می تواند موثر باشد.

جمشیدی تصریح کرد: مردم مشکلات خود را در مساجد مطرح می کنند، این در کنار هم بودن مساجد و پایگاه های بسیج می تواند راهگشا باشد. اگر دقت کنیم می بینیم که هر جا مسجد و پایگاه بسیج در کنار هم بوده اند موفقیت آنها بیشتر بوده است و هر جا این ارتباط کمتر شده در پیشبرد برنامه ها ضعیف تر عمل شده است.

مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری اظهار داشت: کارکرد بسیج و مسجد با هم منطبق است بنابراین ارتباط و تعامل خوبی بین این دو می تواند شکل بگیرد. از آنجایی که نفوذ بیگانگان را در عرصه های فرهنگی شاهد هستیم مسجد و بسیج با هم می توانند برای جلوگیری از این نفوذ در مردم و به خصوص جوانان قدم های مثبتی بردارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار