فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه

اعزام 479هزار نفر به راهیان نور دریایی

بوشهرـ فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه عنوان کرد: تا کنون بیش از 479 هزار اعزام راهیان نور داشته ایم که 341هزار اعزام مربوط به اعزام به جزیره خارگ است و همه اعزام ها با اکیب های ایمنی، غواص و پزشکی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در حاشیه مراسم تجلی اخلاص، با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که کشورهای استعماری در حال تقسیم کشورهای ضعیف بودند، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم ایران خوب درخشیدند و استان بوشهر نیز به لحاظ جمعیتی بیشترین اعزام داشته است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه اظهار کرد: مردم استان بوشهر در دوران دفاع مقدس از زمین و دریا در حل دفاع بودند و در عملیات های خیبرف کربلای 3،4،5 حضور داشتند و در دریا نیز حماسه نادر مهدوی رخ داد.

زیراهی افزود: حرکت راهیان نور حماسه آفرین و امینت ساز است و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی بین نوجوانان و جوانان می توان بهترین آرامش را به جامعه هدیه داد.

وی بیان کرد: سالانه از اسفندماه تا فروردین ماه راهیان نور دریایی آغاز می شود و مهمانان بسیار زیادی از استان های دیگر کشور از بوشهر به منطقه عملیاتی خارگ اعزام می شوند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه عنوان کرد: تا کنون بیش از 479 هزار اعزام راهیان نور داشته ایم که  341هزار اعزام مربوط به اعزام به جزیره خارگ است و همه اعزام ها با اکیب های ایمنی، غواص و پزشکی صورت می گیرد.

 

ارسال نظرات