در مراسم جشنواره مالک اشتر بوشهر مطرح شد :

سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سپاه ممتاز كشور است

بوشهرـ سردار قادري مسئول اشراف فرماندهی كل سپاه گفت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دليل كسب رتبه اول در 3 سال پياپي در بين سپاه هاي كشور، عنوان اولين سپاه ممتاز در كشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار قادري مسئول اشراف فرماندهی كل سپاه در مراسم هفتمین جشنواره مالک اشتر بوشهر اظهار کرد: قدرت بازدارنده جمهوري اسلامي ايران شناخته شده است و امروز به سابقه گذشته خود افتخار مي كنيم كه در رأس آن شهداي جمهوري اسلامي است، از اين رو كسي نمي تواند قابليت هاي نظامي و موشكي را ناديده بگيرد.

وي افزود: قدرت سپاه عينی شده است و دشمن چون نمي تواند اين قدرت را حذف كند، آن را محاسبه مي كند.

قادري گفت: امروز مقاومت براي اسرائيل يك تهديد است.

وي افزود: ٢٥٠ نفر روي ميز تحريم كار مي كنند و هر شركتي با ايران كار مي كند تحریم می شود.

قادري با اشاره به شهادت محسن حججي اظهار كرد: كاري كه با شهيد حججي كردند در گذشته در پاوه و با سردار شوشتري در سيستان و بلوچستان انجام داده اند ولي هر دفعه شكل كار آن ها تغيير مي كند و امروز تمام ايران و مسلمين غم محسن حججي را دارند.

وي با اشاره به عكس سلفي نمايندگان با موگريني افزود: شهادت محسن حججي باعث شد كار ناشايست برخي نمايندگان مجلس محو شود.

قادري بيان كرد: ما از كسي سيلي نمي خوريم و داعش حتما رفتي است اما اگر قرار به سيلي باشد جوابي غير قابل وصف به آن ها خواهيم داد چرا كه جنايات داعش در هيچ دين و عرفي نيست.

وي افزود: كاركردهاي سپاه در حد انتظارات مردم از سپاه است.

قادري با اشاره به آبادسازي دهستان ها گفت: دهستان هاي آباد ساخته مي شود كه همه امكانات در آن وجود داشته باشد تا براي انجام كارها نياز به عزيمت به جاهاي ديگر نباشد.

وي افزود: سپاه خادم مردم است و خادمانه رفتار كرده و مي كند و با معماري بسيج كار را جلو مي برد.

وي افزود: سپاه روي كارهاي اساسي تمركز دارد و فرماندهان آن هميشه الگو بوده است و به اين دليل به آن سپاه مي گويند كه پشتوانه آن شهدا است.

قادري، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر را اولين سپاه ممتاز كشور در بين سپاه هاي كشور معرفي كرد و گفت: سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر به دليل كسب رتبه اول در 3 سال پياپي در بين سپاه هاي كشور، عنوان اولين سپاه ممتاز در كشور را به خود اختصاص داده است.


انتهاي پيام/

ارسال نظرات