خبرهای داغ:
26 مرداد ماه؛

یادواره شهدای غواص در همدان برگزار می‌شود

فرمانده فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان از برگزاری یادواره شهدای غواص 26 مرداد ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۷۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
یادواره شهدای غواص در همدان برگزار می‌شود

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید«محسن حججی» اظهار داشت: شهدا مظهر ایمان راسخ به خداوند متعال و مایه افتخار انقلاب و نظام هستند به طوری که یاد آنها مصداق بارز یاد خداست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا افزود: به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود بلکه باید در فضای جامعه همواره زنده نگهداشته شود.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا و روایتگری ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بر ضرورت برگزاری یادواره ها تاکید و بیان کرد: برگزرای یادواره شهدا اهداف نظام و انقلاب را یادآوری و موجب تداوم راه شهدا می شود.

وی در همین خصوص از برگزاری یادواره شهدای غواص به همت حوزه حضرت زهرا (س) همدان خبر داد و عنوان کرد: گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان «علیرضا شمسی پور» و شهید «علی منطقی» از غواصان دوران دفاع مقدس از دیگر محورهای این برنامه است.

زنگنه به حضور سرهنگ «سید رضا موسوی» معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) به عنوان روایتگر در این مراسم اشاره و تصریح کرد: این مراسم روز پنج شنبه 26مرداد ماه از ساعت 17در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری تئاتر شهدای غواص، اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده شهدای غواص از دیگربرنامه های این مراسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات