یک کارشناس بسیجی در عرصه کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

دولتمردان توازن مالی برای تولیدکنندگان را فراهم کنند

فاطمه نوروزی با بیان اینکه دولتمردان باید توازن مالی و معیشتی برای تولیدکنندگان را فراهم کنند افزود: تلاش جدی برای ایجاد توازن در معیشت امری اقتصادی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۸۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

فاطمه نوروزی کارشناس بسیجی در عرصه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تولیدکنندگان در بخش کشاورزی با مشکلات فراوانی اعم از نبود تسهیلات و نداشتن ضامن معتبر روبرو هستند. این در حالی است که دشمن با فراهم کردن جنگ اقتصادی درصدد است تا اقتصاد وابسته را برای کشورمان فراهم کند.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید توازن مالی و معیشتی برای تولیدکنندگان رافراهم کنند افزود: تلاش جدی برا یایجاد توازن در معیشت امری اقتصادی محسوب می‌شود. از اینرو باید نوعی بی نیازی را با کمک توازن‌ها رفع کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: متاسفانه روند تولید و تولیدکنندگی دچار ضرر شده است این در حالی است که بخش کشاورزی در کشورمان نیاز به برنامه ریزی و استراتژی های اقتصادی دارد که باید مدیریت لازم شکل بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در جهانی زندگی می کنیم که دشمن در عرصه های مختلف حضور دارد یکی از این عرصه ها فعالیت در بخش اقتصادی و به طور خاص در بخش کشاورزی است. کشورمان از لحاظ کشاورزی در یک میدان رقابتی ، تعاملی و تخاصمی قرار دارد که از طریق فعال سازی بخش کشاورزی می توانیم اقتصاد کشورمان را در برابر دشمن دفاع کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: متاسفانه بازنشستگان دولتی در بخش کشاورزی اجازه ورود به جوانان متعهد را به بخش کشاورزی نمی‌دهند.

وی در خاتمه افزود: متاسفانه برخی دولتمردان توجه خاصی به بخش کشاورزی ندارن و مسیری را که دشمن مطلوب می داند پیگیری می‌کنند. این در حالی است که بهتر است رشته های مختلف کشاورزی از دانشگاه ها حذف شود تا بیش از این در سردرگمی قرار نگیریم.

ارسال نظرات