مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

صادرات رونق نگیرد، نفس بازار تازه نمی‌شود/ طرح جدید بسیج برای پشتیبانی از تولید ملی

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: تا زمانی که صادرات در کشور رونق نگیرد، نفس بازار تازه نمی شود و دستگاه های مسئول باید به فکر این موضوع باشند.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۵۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند اظهار داشت: باید قدر افسران جنگ اقتصادی را دانست، باید از بخش تولید حمایت کرد و محصولاتشان را به مرز صادرات برسانیم.
 
وی با اشاره به اهمیت صادرات، گفت: تا زمانی که صادرات در کشور رونق نگیرد، نفس بازار تازه نمی شود و دستگاه های مسئول باید به فکر این موضوع باشند.
 
مسئول سازمان بسیج اصناف ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای کمک به اتحادیه های صنفی، گفت: بسیج به فرمان رهبر انقلاب وارد عمل شده و در جهت رشد و رونق اقتصادی تلاش می کند و آماده کمک رسانی است.
 
وی با اعلام خبر طرح راه اندازی شرکت های پشتیبان، افزود: در این طرح نمانام هایی که تولیدی دارند با یکدیگر یکپارچه می شوند و تولیدی های کوچک که توانایی اداره شدن را ندارند با یکدیگر زنجیره ای می شوند و 7 یا 8 تولیدی با یکدیگر یک نمانام را انتخاب می نمایند و امیدواریم ثمرات مثبتی در پی داشته باشد.
ارسال نظرات