مصطفی برزگر
جانشین سپاه امیرالمؤمنین ایلام در یادواره شهید صید نبی ولی زاده:
شاکرمی گفت: متاسفانه در روزهای گذشته تعدادی از نمایندگان با عکس سلفی باعث ننگ و حقارت ما شدند و شهید حُججی باعث رفع این آبروریزی شد نگاه ها را عوض کرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۸۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ شاکرمی" جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در یادواره شهید "صید نبی ولی زاده" گفت: امروز از نوجوانی تجلیل می‌شود مجسّم تاریخ این ملت است و برای خدا حرکت کرد و در راه خدا شهید شد.

شاکرمی اظهار کرد: شهیدان خالق حماسه های بزرگ اند و از این دریچه است که شهدا دشمنان را خار و ذلیل کرده اند.

وی افزود: شهیدان تاج عزت بر سر ملت گذاشتند، چرا که مسیر را به درستی تشخیص دادند و در این راه موقف گاه های سخت که انسان را به پرتگاه می‌کشاند پشت سر گذاشتند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین ایلام تاکید کرد: شهدا راهی نورانی را پیش روی ما گذاشتند و باید در این مسیر کوشا و تلاشگر باشیم.

شاکرمی عنوان کرد: شهید ولی زاده این شهید ۱۴ ساله به درستی در وصیت نامه خود به راه غلط منافقین اشاره کرده و به ما برای عدم نزدیکی به این مسیر غلط هشدار داده است.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از عاشوراست و حرکت شجاعانه شهید حُججی در امتداد شهید ولی زاده هاست چرا که شهدای دفاع مقدس، مسیر و راه روشن شهادت و هجرت و از خودگذشتگی را به شهدای مدافع حرم آموختند.

جانشین سپاه امیرالمومنین علیه السلام خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای گذشته تعدادی از نمایندگان با عکس سلفی باعث ننگ و حقارت ما شدند و شهید حُججی باعث رفع این آبروریزی شد نگاه ها را عوض کرد.

ارسال نظرات