در مراسم رونمایی از مجموعه شعر از سمت سناباد؛

شعر آئینی در بوشهر رونق یافته است

بوشهرـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شعر و شاعری از آموزه های دینی است و شعر نزد پیامبر بسیار مهم بود تا جایی که پیامبر بزرگ اسلام فرمودند هرکس شعری برای ما بسراید خداوند خانه ای در بهشت برایش می سازد.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت دهه کرامت عصر شعر ملکوت هشتم در سالن 22 بهمن حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار و از مجموعه شعر رضوی "از سمت سناباد" سروده محمد حسین انصاری نژاد رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به جایگاه شعر در تاریخ اسلام، گفت: در زمان صدر اسلام  اشعاری که در راستای ولایت اهل بیت سروده می شد بیشتر مورد توجه عموم بود.

وی با بیان اینکه شعر و شاعری از آموزه های دینی است، افزود : شعر نزد پیامبر بسیار مهم بود تا جایی که پیامبر بزرگ اسلام فرمودند هرکس  شعری برای ما بسراید خداوند خانه ای در بهشت برایش می سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین انصاری نژاد با تلاشی که در زمینه شعر دارند سپاه را به سمت و سوی شعرهای آیینی سوق دادند بطوری که در سطح کشور استان بوشهر را بعنوان مرکز شعر آیینی می شناسند.

در این مراسم شاعران آیینی حسین دارند، محمد رضا احمدی فرد و دیگر شاعران آیینی شعر های خود را سرودند و در پایان از مجموعه شعر رضوی "از سمت سناباد" سروده حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین انصاری نژاد رونمایی شد./انتهای پیام


ارسال نظرات