مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تشریح برنامه‌های هفته بسیج اصناف/ تلاش برای افتتاح یک فروشگاه پوشاک ملی در روز بسیج اصناف

حسن پور به طرح برپایی بازارچه های پوشاک ایرانی اشاره کرد و گفت:ما تلاش می کنیم که یک پروژه بازارچه پوشاک داخلی را برای افتتاح در روز 4 شهریورماه آماده کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۴۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرارسیدن روز بسیج اصناف اظهار داشت: روز 4 شهریور ماه که همزمان با سالروز شهادت شهید عراقی، شهید شاخص سازمان بسیج اصناف است را به عنوان روز این قشر نامگذاری شده است و بر همین اساس همچون سال های گذشته هفته بسیج اصناف را از 29 مرداد تا 4 شهریور در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه برای هر روز این هفته نام بخصوصی انتخاب شده است، افزود: بر همین اساس برنامه هایی متناسب با نام هر روز هفته بسیج اصناف، در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: مهمترین برنامه این هفته، مراسم بزرگداشت روز بسیج اصناف است که به همراه یادواره کشوری شهید مدافع حرم مرتضی عطایی که ایشان شهید شاخص بسیج اصناف در سال 96 هستند، شنبه 4شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تجلیل از فعالان عرصه های تبلیغی در بازارها تجلیل از فعالان آموزش فقه بازار از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج اصناف دنبال می شود، افزود: همچنین "حضور بانوان در اصناف، آسیب ها و فرصت ها" عنوان برنامه مشترکی است که توسط حوزه های بسیج اصناف در سراسر کشور قرار است به آن پرداخته شود.

حسن پور در پایان به طرح برپایی بازارچه های پوشاک ایرانی اشاره کرد و گفت: این طرح، اقدامی در جهت حمایت از تولید ملی بود که از سوی سازمان بسیج اصناف در حال پیگیری است. ما تلاش می کنیم که یک پروژه بازارچه پوشاک داخلی را برای افتتاح در روز 4 شهریورماه آماده کنیم.

ارسال نظرات