به همت گروه جهادی پزشکی بقیه الله(عج)؛

60 پزشک جهادگر به مناطق محروم جنوب کرمان اعزام می شوند

خبرگزاری بسیج: پزشکان جهادگر گروه جهادی پزشکی بقیه الله(عج) در اقدامی مجاهدانه و در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم در جنوب کرمان(زهکلوت) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۷۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رضا گودرزی مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه الله استان تهران اظهار داشت: اردوهای جهادی در تابستان به اوج خود می‌رسد و در آن دانش‌آموزان، مهندسان، کارگران، پزشکان، طلاب و دیگر اقشار حضور دارند تا با انجام خدمت بدون دریافت حقوق در مناطق محروم از میزان محرومیت‌ها بکاهند؛ اردوهایی که با اخلاص و خدمت‌رسانی و بدون هیچ هیاهویی انجام می‌شود و این بار پزشکان جهادگر گروه جهادی پزشکی بقیه الله(عجل) در اقدامی مجاهدانه و در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم در جنوب کرمان(زهکلوت) اعزام می گردند.

گروه جهادی بقیه الله بسیج سازندگی استان تهران در این مرحله از اعزام با 60 پزشک متخصص به جنوب کرمان (زهکلوت) رهسپار خواهند شد تا غبار غمی از چهره مردم این مناطق بگشایند.

 گودرزی با اشاره به جمعیت 120 هزار نفری منطقه رودبار جنوب، گفت: گروه جهادی پزشکی بقیه الله در این مرحله توانایی ارائه خدمات به 40 هزار نفر را دارد.

وی افزود: این اولین و بزرگترین فعالیت مردمی و جهادی است که منجر به احداث بیمارستان صحرایی شامل تجهیزات مدرن از قبیل دستگاه سونوگرافی، عکسبرداری و... تمام امکانات بیمارستانی موجود را خواهد داشت.

گودرزی خاطر نشان کرد: گروه جهادی فرهنگی بقیه الله دارای 2 سامانه سیار دندانپزشکی، یک سامانه سیار چشم پزشکی و 10 دستگاه یونیت دندانپزشکی سیار است که در روستاهای مجاور که مردم منطقه فاصله زیادی با بیمارستان صحرایی دارند و یا توان رفت و آمد ندارند خدمات ارائه می کند. 

گفتنی است که این اردوی جهادی پزشکی از تاریخ  بیست و سوم تا سی ام مرداد ماه    به مدت یک هفته دراین منطقه محروم حضور خواهد داشت و به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار