خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان مطرح کرد

همدان بارانداز غرب کشور در فعالیت‌های اقتصادی

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: همدان به لحاظ ساختار اقتصادی که از دیرباز داشته به عنوان بارانداز غرب کشور در حوزه فعالیت های اقتصادی بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۸۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
همدان بارانداز غرب کشور در فعالیت‌های اقتصادی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ابراهیم الهی تبار در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان، اظهار داشت: همدان به لحاظ ساختار اقتصادی که از دیرباز داشته به عنوان بارانداز غرب کشور در حوزه فعالیت های اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه صنایع دستی همدان به نام بود، گفت: اکنون سفال همدان شهرت جهانی دارد و خوشبختانه قلمرو این صنعت توانسته خود را متناسب با شرایط روز که یکی از اصول مؤثر در بازار اصل مشتری مداری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان عنوان کرد: زمانی اقتصاد موفق خواهد شد که مجموعه حاکمیت کمک کند.

وی ادامه داد: کشور ایران در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و در نظرسنجی ها مردم در دو بخش امنیت و سلامت رضایتمندی بالایی دارند و این یک توفیق است که کشورهای دیگر ندارند.

الهی‌تبار عنوان کرد: باید کاری کنیم که احساس امنیت سرمایه گذاری نیز بالا رود و ریسک سرمایه گذاری در ایران پایین آید و این ابزار، راهبردها و سیاست های خود را می طلبد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه امروز یکی از راهبردهایی که دکتر ظریف وزیر امور خارجه برای مجلس به عنوان برنامه کاری خود معرفی کرده رویکرد اقتصاد محور در سیاست جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در پایان سخنانش با اشاره به صنعت کیف و کفش و چرم تصریح کرد: با توجه به توفیقاتی که در این صنعت در همدان رقم خورده همه ما باید تلاش کنیم که این صنعت روز به روز گسترده و منجر به توسعه آن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات