خبرهای داغ:
معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

ارسال 70 مقاله به دبیرخانه همایش امر به معروف و نهی از منکر همدان

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 مقاله از کارکنان و بسیجیان در تمام رده ها به دبیرخانه همایش امر به معروف و نهی از منکر همدان ارسال شده است، گفت: در نهایت 57 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۶۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
ارسال 70 مقاله به دبیرخانه همایش امر به معروف و نهی از منکر همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، داود قنبری امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع انصار همدان به بیان خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در راستای این همایش و چگونگی داوری مقالات پرداخت و اظهار داشت: فضاسازی محیطی و چاپ پوستر و بنر و اطلاع رسانی، برگزاری کارگاه‌های مقاله نویسی در همه رده های سپاه انصارالحسین(ع)، برگزاری سه جلسه توسط ستاد تخصصی با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، معرفی اعضای کمیته اجرایی و تشکیل جلسات کمیته ها به صورت متناوب و هر دو ماه یک بار برای ارائه گزارش به سپاه انصارالحسین(ع) و معاونت دانش و پژوهش ستاد کل سپاه، از جمله اقداماتی بود که برای این همایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 مقاله از کارکنان و بسیجیان در تمام رده ها دریافت کردیم، گفت: در نهایت 57 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که توسط کمیته داوران 4 مقاله مورد پذیرش کمیته داوران قرار گرفت.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با معرفی اعضای کمیته داوران ابراز داشت: تمام مقالات پذیرفته شده در دبیرخانه همایش توسط کمیته علمی بدون نام به کمیته داوران تحویل داده شد و پس از ارزیابی مورد تایید قرار گرفت.

وی در پایان سخنانش گفت: از تمام همکاران و پژوهشگران می خواهم که ما را در پیمودن این راه هر چه بیشتر کمک و یاری کنند و مشتاقانه منتظر دستاوردهای علمی شما هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات