مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده:

خبرنگاران مطالبه گری از مسئولان را برای حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند

خبرنگاران مطالبه گری از مسئولان را برای حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند تا آنها نتوانند فرافکنی کنند و در انجام مسئولیتشان کوتاهی کنند و در حقیقت خبرنگاران چشم بینا و گوش جامعه هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خدابنده در مراسم روز خبرنگار گفت: به فرموده امام خمینی(ره)سلاح تبلیغات از شمشیر نظامی و عرصه جنگ سخت بسیار برنده تر است و در برخی مواقع دشمنان حقایق را به گونه وارونه جلوه می دهند و شایعات را واقعی تر نمایان می کنند.

حجت الاسلام شاهسوندی افزود: در صدر اسلام نیز این کارشکنی ها وجود داشته است و زمانی که حضرت علی(ع)در محراب نماز به شهادت رسیدند می گفتند مگر علی نماز هم می خواند و خبرنگاران باید مواظب مکر و حیله های دشمنان باشند و در انتشار مطالب و اخبارشان هوشیار باشند تا گرفتار نقشه های شوم دشمنان نشوند.

وی اظهار داشت: خبرنگاری شغل مقدسی است و این قشر باید واقعیات را آن گونه که هست بیان کنند و اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به درستی به وظائف خود عمل کنند خدمات نظام برای مردم عیان می شود و مردم نسبت به ادامه مسیر خود در راه انقلاب امیدوارتر می شوند و دشمن نیز مایوس می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده تصریح کرد: خبرنگاران مطالبه گری از مسئولان را برای حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند تا آنها نتوانند فرافکنی کنند و در انجام مسئولیتشان کوتاهی کنند و در حقیقت خبرنگاران چشم بینا و گوش جامعه هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند.

گفتنی است، در ادامه هر یک از خبرنگاران نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان عکس یادگاری دسته جمعی گرفته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار