خبرهای داغ:
امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد

ترویج و حاکمیت ارزش‌ها وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی

امام جمعه شهر نهاوند گفت: وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی ترویج ارزش‌ها و نهادینه کردن آنها و در سمت مقابل جلوگیری از ضد ارزش‌ها در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۲۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
ترویج و حاکمیت ارزش‌ها وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی ترویج ارزش‌ها و نهادینه کردن آنها و در سمت مقابل جلوگیری از ضد ارزش‌ها در جامعه است.

وی با اشاره به قرآن و روایات گفت: اگر در جامعه ای ارزش‌ها حاکم شود و به معروفات عمل شود آن جامعه مورد الطاف الهی قرار می گیرد و اگر ضد ارزش‌ها حاکم شد اولین دود آن به چشم خود مردم می رود .

امام جمعه شهر نهاوند خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید هر نعمت و خوبی از ناحیه اوست و هیچ مصیبتی به شما می رسد و هر بلایی و هر ناراحتی و مشکلی وجود دارد نتیجه عمل خود شما است .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند افزود: اگر گناه در جامعه زیاد شود و هر کدام از ما به هر طریقی بتوانیم جلوی آن را بگیریم و نگیریم در آن شریک هستیم و اگر خدای ناکرده گناه در جامعه به حدی برسد که ما مستعد عذاب خداوند شویم هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد .

وی یادآور شد: حاکمیت ارزش‌ها و معروفات در جامعه به نفع خود ما و خانوادهای ما در دنیا و آخرت است و ما باید به دنبال آن باشیم که اولویت جامعه ما چه چیزی است و آنگاه به سمت پیشگیری و ممانعت از مشکلات قدم برداریم .

امام جمعه شهر نهاوند افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی باید اولویت‌ها شناسایی و روی آنها کار کارشناسی انجام شده و با برنامه ریزی حرکت کنیم .

وی مشکل اصلی کشور را بحث اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی دولت نیز این مقوله است باید اولویت اصلی شهرستان نیز در حوزه آسیب‌های اجتماعی مقوله اشتغال قرار گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات