خبرهای داغ:
به همت کارآفرین بسیجی صورت گرفت؛

افتتاح دومین کارگاه تولید هنرهای دستی تجسمی در نهاوند

به همت کارآفرین بسیجی دومین کارگاه تولید هنرهای دستی تجسمی در نهاوند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
افتتاح دومین کارگاه تولید هنرهای دستی تجسمی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فاطمه نساری از بسیجیان فعال حوزه فاطمه الزّهرا(س) سپاه ناحیه نهاوند اقدام به افتتاح یک کارگاه تولیدی هنرهای دستی تجسمی در شهرستان نهاوند کرده است.

این بانوی بسیجی تصمیم گرفته است علاوه بر فعالیت در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام به آموزش سایر بسیجیان جویای کار و بکارگیری آنان در این کارگاه کند تا از این طریق علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود به صورت مستقیم، با استفاده از سال‌ها تجربه خود برای سایر بسیجیان بیکار و جویای هنر اشتغال ایجاد کند.

این بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: محصولات تولیدی این کارگاه شامل نقطه زنی و نقاشی روی سفال و تولید تابلوهای هنری با سبک ویترای است که در خصوص هریک از این رشته ها به علاقه‌مندان در این زمینه ها آموزش می‌دهیم.

فاطمه نساری افزود: سال‌ها بود که به صورت انفرادی برای خود و سایر بستگان در این زمینه از روی علاقه اقدام به تولید این محصولات می کردم تا اینکه با تشویق خانواده برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال تصمیم به افتتاح یک کارگاه در این زمینه و آموزش به علاقه مندان فعالیت در این رشته کردم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت مستقیم برای خود و غیر مستقم برای 15 نفر اشتغال ایجاد کرده‌ام، ادامه داد: هم‌اکنون نیز متقاضیان بسیاری که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند به کارگاه مراجعه می‌کنند.

این بانوی کارآفرین بسیجی افزود: از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم برجسته ترین آنها مشکل مالی و بعد از آن فضای کوچک کارگاه است که برای رفع آنها خواستار حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستم.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و حمایت دوستان و خانواده تاکنون در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته ایم به طوری که از سایر شهرهای کشور برای خرید محصولات درخواست‌های قابل توجهی داشته ایم که به دلیل فضای کوچک کارگاهی جوابگوی درخواست‌های بالای آنها نیستیم.

نساری هدف اصلی از تولید این کارگاه را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با گسترش کارگاه تولیدی و بکارگیری سایر جوانان جویای کار در آینده ای نزدیک شاهد صادر کردن محصولات تولیدی به خارج از کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات