افتتاح شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دیر

بوشهر-در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان و برخی مسئولین شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در بندر دیّر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیّر، مسوول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مراسم افتتاحیه پنجمین شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان بوشهر در بندر دیّر اظهار داشت: بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای ما زیبنده نیست که همچنان شاهد افرادی در روستاها و شهرها باشیم که از امکانات اولیه زندگی بی‌بهره باشند.

ایشان با بیان اینکه کمک‌های نهادهای حمایتی جوابگوی مسائل و مشکلات محرومان جامعه نیست، اضافه کرد: هدف این خیریه رقابت با نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیست بلکه در کنار این نهادها به دنبال زفع محرومیت از منطقه تلاش می‌کند.

عباس گرامی افزود: این مؤسسه مردم نهاد در زمینه‌های مختلفی همچون تأمین جهیزیه نوعروسان، اعزام به مشهد مقدس و تأمین لوازم ضروری زندگی محرومین فعالیت دارد و اکنون  با 300 شعبه به عنوان بزرگترین خیریه کشور شناخته می‌شود.

امام جمعه دیّر در این آئین گفت: راه‌اندازی چنین مؤسساتی می‌تواند قدم بزرگی در راستای فقر‌زدایی از چهره جامعه باشد که نیاز است مردم و نهادها همکاری لازم با این مؤسسه داشته باشند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با تأکید بر این که در کمک به افراد باید آبرو و حیثیت آنها حفظ شود،اضافه کرد: شناسایی افرادی که دارای مناعت طبع و آبرو هستند که مانع از کمک خواستن آنها از دیگران می‌شود در اولویت توجه قرار دارند.
انتهای خبر./
ارسال نظرات