جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر:

نظام هر جا احساس خطر کند به صورت هجومی با دشمن برخورد می‌کند

بوشهرـ جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز نظام ما در مرحله سوم از قدرت نظامی رسیده‌ و هر جا احساس خطر کند با حالت هجومی با دشمن برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گردهمایی فرهنگی، سپاه و سزمایه‌های اجتماعی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر،گفت: هر کشوری بخواهد قدرتمند، تمدن‌ساز و موثر باشد باید در حوزه‌های مختلف قدرتمند باشد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه اقتصادی ما وضعیت خوبی نداشته و وضعیت شکننده و نامطلوبی داریم، اظهار کرد: ما زمانی در حوزه اقتصادی موفق هستیم که فرهنگ اقتصادی خوبی داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: وضعیت ایران اسلامی در حوزه نظامی وضعیتی بسیار مطلوب، قدرتمند بوده و در منطقه و جهان موثر است اما در اوایل انقلاب ما در عرصه نظامی وضعیتی دفاعی داشتیم به همین خاطر هم جنگ تحمیلی هم دفاع مقدس نامیده شد.

وی با بیان اینکه ما بعد از جنگ در این حوزه ارتقاء پیدا کرده و به مرحله بازدارندگی رسیدیم ، بیان کرد: امروز ما در مرحله سوم از قدرت نظامی رسیده‌ایم و هر جا احساس خطر کنیم با حالت هجومی با دشمن برخورد می‌کنیم.

خرمدل با اشاره به اینکه امروز ما به حدی از اقتدار رسیده‌ایم که از منافع جهان اسلام و کشورهای منطقه دفاع می‌کنیم، افزود: وضعیت نظامی ایران اسلامی اطمینان‌بخش است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی ما در هر عرصه‌ای موثر و تاثیرگذار هستند، گفت: در حال حاضر شعاع نفوذ ما تنها در غرب آسیا نیست بلکه شعاع این نفوذ به آمریکای جنوبی، آمریکا و اروپا رسیده است.

خرمدل با بیان اینکه وجود داعش بخاطر نفوذ و قدرت معنوی ما در اروپاست، ادامه داد: غرب داعش را در جهان اسلام بوجود آورد که بگویند اسلام همین داعش است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه جولان سپاه در منطقه و قدرت رهبری به پشتوانه سرمایه اجتماعی و حضور مردم است، افزود: ما ادعای ایجاد تمدن داریم چون سرمایه اجتماعی و فرهنگی قوی داریم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات