فرمانده انتظامی شهرستان خاش:

خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند/ دیدار با خانواده ۳ شهید خاش +

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند و دیدار با این خانواده ها، گامی کوچک در مقابل جانفشانی ها و فداکاری های بزرگ آنهاست.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۴۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد ثمره حسینی به همراه جانشین عقیدتی سیاسی این فرماندهی از خانواده شهیدان" جمعه جمالزهی "، " بخشوک گمشاد زهی" و "مهیم ریگی" دیدار و اظهار کرد: شهداء و خانواده شهداء ارزشهای معنوی انقلاب و نظام هستند که تکریم آنان وظیفه تمامی مسئولان است.
وی با بیان اینکه دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تصریح کرد: خون ملت ایران در راه حفظ نظام و کشور با شهید و شهداء عجین شده و ما نیز به نوبه خود نخواهیم گذاشت این ارزش معنوی کمرنگ شود.
سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مردم شهرستان خاش مردمی خونگرم و ولایتمدار هستند و برای خانواده شهداء ارزش زیادی قائلند و شهیدان و خانواده شهداء را الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می دانند و لذا همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به فرمایش گوهربار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه" شهداء ستارگان راه هستند"، تصریح کرد: همگان باید به وصیت نامه ها و توصیه های شهدای گرانقدر عمل کنند و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: شهداء نام آوران تاریخ بشریت هستند و به همین دلیل شهیدان عزیز با فداکاری و ایثارگری ها در راه خدا بزرگترین پیام آزادی را تاریخ بشریت جاودانه کردند.
وی بیان کرد: خانواده های شهداء ولی نعمت ما هستند و عملکرد امروز مسئولان بدون شک زیر نظر این خانواده های گرانقدر است و دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش اظهار کرد: امروز خانواده شهداء جایگاه و نقش خوبی در جامعه ما دارند و حضور ما در بین شما برای خودسازی خود و قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.  
گفتنی است در پایان این دیدار ببه منظور تجلیل از مقام شهداء هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهدای والامقام اهداء شد.
ارسال نظرات