رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر:

شرکت 35 هزاری نفری در راهپیمایی اربعین

بوشهر-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: تاکنون حدود 35 هزار نفر برای شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین در استان بوشهر ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۱۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر ، عبدالرضا مطاف صبح امروز در نشست ستاد اربعین شهرستان دیر اظهار داشت: حضور زائران در روز عاشورا و اربعین حسینی در کربلا همایش بین اللملی با حضور جهان تشییع است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که در این ایام بزرگ‌ترین پیاده‌روی جهان اسلام شکل می‌گیرد.

مطاف تجمع اربعین حسینی را یک همایش بی نظیر دانست و اظهار کرد: این تجمع بزرگ حسینی در تاریخ دنیا بی‌نظیر بوده و نماد اتحاد مسلمانان جهان است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

عبدرضا مطاف با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و ارائه خدمات مناسب به زائرین حسینی، 33 موکب نیز پیش ‌بینی شده است گفت: این تعداد موکب در مسیرهای داخل و خارج از کشور از شلمچه تا کربلا و نجف استقرار می‌یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 33 موکبی که بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در داخل و خارج از کشور مستقر می‌شوند 10 موکب در داخل کشور و مابقی در خارج از کشور مستقر می‌شوند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات